ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ FAQ

Θα είναι ξανά διαθέσιμο ένα προϊόν που εμφανίζεται ως “εξαντλημένο;”

Σε κάθε προϊόν με την ένδειξη “Εξαντλημένο” μπορείτε να εισάγετε το email σας στην σχετική φόρμα, και όταν αυτό είναι και πάλι διαθέσιμο θα ενημερωθείτε μέσω email.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

  1. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ETHEREAL HOME πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
  2. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ETHEREAL HOME. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 15 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Παρακαλούμε διαβάστε την σελίδα ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ για περισσότερες λεπτομέρειες.

Πως μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου;

Με την ολοκλήρωση της αποστολής της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό email στο οποίο θα περιλαμβάνεται και ο κωδικός παρακολούθησης του δέματος σας από την συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Στοιχεία επικοινωνίας

Τηλ: 2243 028296
email: info@etherealhome.gr
Πυλί, Κως 85300